Saturday 30 April 2011

Mood Magic Lipstick


Harga Tawaran (1/8/11-1/9/11) : RM 7.50 /EM RM8.00
Harga Normal : RM 11.90/EM RM8.00


Mood magic lipstick ini ada 5 warna :


- Moody Blue to Funky Fuchia
- Green Wonder to Passionate Pink
- Orange Bluff to Fiesty melon
- Gold Miner to Sweet Orange
- Grape Splash to Red Pink

Mood magic lipstick ini adalah produk halal dan tiada mengandungi alkohol..Saya sendiri dah menggunakan liptick nie sejak zaman remaja lagi..memang best sangat dan selesa sebab lipstick nie bila pakai rase lembab..warna pon nampak cantik dan sweet sangat bila pakai..saya memang tak suka menggunakan warna lipstick yang agak terang so memang lipstick ini menjadi pilihan saya. ^_^..saya menggunakan warna Orange Bluff to Fiesty Melon..sebab warna dia akan bertukar jadi natural dan warna melon lembut..So, sesiapa yang berminat dengan lipstick nie boleh order dgn saya ^_^





1 comment:

FarahAdzman said...

ada stock lg tak mood magic lipstick ni? tq